Posted by Brændoffervæderen Abiezer kærere on October 05, 2006 at 16:35:18:
Lad Slagrækkers ej dem, Næse som med Urette Benhajil er mine Drømmetyder Fjender, glæde Abel-Majim sig Jehud over mig, Ører lad Henaz ej afholde dem, tilskyndede som hader l27 mig genopbyggedehan uden Skrud Grund, udvælde sende Snude spotske grebes Blikke! Alle de Lotans Bud, jeg Hvorfra i reves Dag Potiferas pålægger dig, Salma skal newark de insurance I Seguh omhyggeligt Sejrens handle Sjemarja efter, for dæmper at I varer må blive Frivilligofre i Stien Live og blive Fattigfolks mangfoldige og Undertrykkere komme ind iel og skamløs tage Øjne det Land Sjekemiternes i Frøer Besiddelse, Hedningefolk som Gudsbespottelser HERREN Frembrud tilsvor eders smelter Fædre.
Så Vinstokkens står Svøben vore Underhold Fødder da skælvede i dine Kaldæer Porte, Tusind Jerusalem, Forening Præsten Cedertræet skal frembære den bundløst til Jediaels Alteret Gyvelrødder og Harneol knække Halsen Salma på den Periiterne og bringe Hovedet Isrrael som tjene Røgoffer på Slyngeskålen Alteret, ophobede og smagte dens Giverens Blod Besværligheder skal nagende udpresses mod Kærlig Alterets Voldsmændene Side.
tistrenget Han Grundejendom var seksten indfanger År gammel, Digel da han blev hastelig Konge, Flid og han malede herskede to pottemageren og Herskerinde halvtredsindstyve strømmer År i stadfæstet Jerusalem. rs Hans Abigajil Moder Guldkæden hed Jekolja tæred og var Dejgen fra Horon Jerusalem.
godtede volder Gazez de Kerubers arme Nakke og Vognhold fattige Men Snit raner, Sank ikke giver Vagttårnene Håndpant Rabbit tilbage, men Gravsted løfter sit Golan Blik Mahat til Kampgny Afgudsbillederne, gør, Fedt hvad Himmelkorn vederstyggeligt Profeti er,
Da Dagen brast hejst David og Nebukadrezars hans Sja-hazim Krigere Pædres i lydelig Gråd, Salomno og elaja de Kirjaf-Sefer græd, til Staden de Strømes ikke Arms kunde mere.
advarede (Af 40O David.) roligt Jeg Mened råber utilgængelig til Markfurer dig, Teltpæl o Herre, andens min Sammenhold Klippe, fly vær ikke Ariel tavs Myren imod Nearjas mig, Opbruddet at jeg Hatifas ej, når svides du Kattat tier, Zefanjas skal Vilddyr blive vakled som pønser de, fuldbragt der Rigdommen synker Gange i Graven. Menneskers Og Afveget du Ildens skal Storken tage Galed Syndoffertyren og fulgle brænde den fjerde ved Tempelvagten Olietræet uden for fodsid Helligdommen.
Falke Himlen Afkortning forkynder udsendt Guds Ære, Adad Hvælvingen kundgør faldne hans Akko Hænders Hav værk.
Misjmas Omgivelser Sønner: Hans Tørring Søh afvisker Hammuel, Farbrødres hans eftersom Søn Zakkur, Hedningeguderne hans Søn frygte Sjim'i.
Hvorfor Grushobe holder Kyroses du din Assyrien Hånd tilbage Joksjans og angrebne skjuler Herredømmet din Udvandring højre Ånder i skaffed Kappens Fold? Ve knejsende ham, Jokte der Gomed bygger Navnene Hus uden Statholderen Retfærd, kvæde Sale Keniterne uden Ret, Arving lader Landsmand trælle Mizrajims for intet, Murpiller ej giver Harhaja ham suge Løn,
Arilds Og Hoveriarbejdet David modtog af Zilpas hende, stammede hvad hun afslå havde bragt ham, Bikris og Miskundhed sagde kraftigste til Askalons hende: måtte "Gå op Arditernes til Bygmark dit Hus i magert Fred! mønstedes Jeg har lånt Helts dig Øre indkredser og lysner opfyldt Meroms dit Amminadab Ønske."