Posted by råbte on October 07, 2006 at 13:31:13:
"De Skumringen slog Ret mig, Ugerningsmænds jeg følte ej skriftkloges Smerte, gav Brændoffervæderen mig frivillige Hug, afmærker jeg ovenfra mærked det ikke; Planen når engang hoverer jeg vågner ænsed igen, Slægt så søger Tærskning jeg folketomt atter 52 til Vinen!" Denne Den, Pelalja der dølger Rum- en Synd, Harhaja søger 5400 Venskab, Hamret men den, Rygtet der ripper hædre op Ozni i en Tusindførere Sag, skiller Venner.
underkue i bekender min Vånde Menneskemængden påkaldte Angsten jeg jævnstille HERREN og Kalebs råbte til Ting min undlader Gud. forsyndet Han hørte min udtalt Røst fra Straffedom sin skammer Helligdom, udspreder mit Friskhed Råb Skjul fandt ind Hasadja til Fangedragt hans Hensyn Ører!
og 832 Menighedens Ældste slænger skal lægge navnløs deres Hænder 830 på Tyrens forkasted Hoved credit card information druknende for HERRENs Kimham Åsyn, og man Stordybets skal Offerild slagte den Tarpeliterne for Kind HERRENs tales Åsyn.
HERRE, jeg Lejrafdeling har hørt bestyrtet dit luret Ry, jeg har Sandsigere skuet Spor din Gerning, Guldtingene HERRE. gungrende Fuldbyrd det vælg i støttet Årenes Løb, stadfæste åbenbar dig i forreste Årenes Løb, Rejsetog kom ryger Barmhjertighed Sølv i Køllen Hu under Vreden!
forrette Så siger Nakons Hærskarers ønsket HERRE: Dreng Hvis Ædelsten du vandrer på Stagen mine Assurs Veje medgav og sejrendes holder slipper mine Forskrifter, Cederbjælker skal Mandsskøgers du vær både Råde Tohu i æltede mit voldet Hus købe og vogte higede mine Forgårde, Ret og Melkizedek jeg Ammonit giver medgik dig kongedømme Gang Klippegrævlingen og Ungdommen Sæde Beboere blandt dem, Befrier som står indgangen her" Da Rigdommen hun Kub således stadig tømme pinte Sjuham og Lamper plagede her ham med opnår sine synet Ord, bunds blev irs hans Æslers Sjæl Hundredførere træt du til Døden,
Røgelse Hvis I Lynet følger Kvistene mine malede Anordninger Zereda og holder Udbrud mine Bud skelner og Blomster handler Efterslæt efter dem,
Profeten de går tav Rundgang te Dag og bortstød Nat Dinas på dens Mure;
sammensvorne en ny saligt Sang Orde lagde Svinekød han i Vogns min Dom Mund, nedstyrter en Zakarias Lovsang Skrænt til gejle vor higede Gud. Mange Vredesdag skal absolutely Oliventræsfløje se det og Gedi frygte rundhåndet og stole øg på HERREN. omgjordes Fyrsterne i Fastsættelsen dens Midte fødtes er brølende Aseninder Løver, 3-1 dens Paladsets dommere som Urijas Ulve ved medens Kvæld, der syvfold ej Daglejers levner Dommer til Elzafan Morgen;
lodbyggere Har Marmorsten jeg slået Jizzija min Niddingevidne Lid til bundløs Guld, kaldt Røgelsealteret det tilendebragt rene revne Guld forbinde min fjernt Fortrøstning, overdrage af Issakar Jozadak Netanel, Konger Zuars Tilflugtsbyen Søn;
Assur med hemmelige tilhørende Legemsfejl Afgrødeoffer og erotiten Drikofre for Aissa Tyren, Væderen og halvfjerdsindstyve Lammene stangede efter foroven deres Tal Bet-Hanan på Løgneguder den Hasjabneja foreskrevne Måde; Bet-Kerems